neděle 28. září 2008

Máme okna !!

První radostná zpráva po dlouhé době. V pondělí 22. září jsem opět volal do firmy ArtOkna, tentokrát připraven pohrozit odstoupením od smlouvy. Paní asi vycítila mé dohodlání a rovnou mi nabídla jesti nechci zavolat majiteli firmy panu Petrželkovi, že mi dá jeho číslo.
Zavolal jsem, samozřejmě že mi to pan Petrželka nebral. Tak jsem mu aspoň nahrál vzkaz, že pokud do zítřka nedostanu konkrétní a závazný termín montáže, okamžitě odstoupím od smlouvy a budu vymáhat zpět zaplacenou zálohu.
Nevím, jestli to bylo přesně to, co pomohlo, ale během půl hodinky mi volala znovu paní z pražské pobočky, že dohodla s šéfem techniků montáž našich oken na pátek ráno. Prý jestli se to hodí. Ujistil jsem ji, že na to čekáme jako na smilování, takže hodit se to musí.
Protože jsem ve středu odpoledne vyrážel na dvoudenní firemní konferenci na Křivoklát, domluvili jsme se s Hankou, že ještě zkusí na pobočku zavolat a zjistit číslo na vedoucího techniků, abychom se ujistili, že opravdu přijedou. Její zjištění nás poněkud zarazilo. Pan Job (tak se ten vrchní technik opravdu jmenuje!) tvrdil, že ten pátek samozřejmě platí, a že prý tou už asi před třemi dny dohodl se mnou. Zmocňuje se nás zoufalství: pan Job si to určitě popletl, a přijede buďto s našimi okny do jiné domácnosti, a nebo k nám s cizími okny. Naštěstí se katastrofický scénář nenaplnil. V pátek ráno přijeli tři montéři vyložili okna a naši zedníci jim pomohli vyndat půvondí rámy, takže v poledne byla okna zasazená.
Považujeme to za historické vítězství, ale všechno tak jednoduché není. Chybí nám venkovní parapety, a jsme tu opět jako u kohoutka a slepičky. Abychom mohli parapety objednat, potřebujeme přesné rozměry okna po obložení polystyrénem a omítnutí. Současně ale výrobce říkám že říká, že není vhodné montovat parapety až po dokončení stavebních úprav jako je zateplení. Zase nevíme, jak z toho ven. Snad to nějak dopadne.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No tak já už čekám na okna od firmy Artokna 14 přes smluvený termín. Pan Job mi nejdříve tvrdil, že mi je přiveze minulý pátek. Po čekání a telefonátu, jsem si to údajně vymyslel a domluvil se mnou termín na dnešek. Vzhledem k tomu, že mi včera nikdo nevolal, aby mi upřesnil hodinu, tak budu volat já. Uvidíme jak to dopadne. Každopádně pokud mi dnes okna nedodají, jsem rozhodnut odstoupit od smlouvy.
Lukáš

Unknown řekl(a)...

Stavebníci jsou snad všichni stejní...To je vážně takový problém najít spolehlivého dodavatele oken i parapetů? Až se mi nechce celou výměnu oken ani řešit a nechám si původní, a bude